HacamatMarket.com.TR Teslimat ve İade Koşulları

Teslimat Koşulları

HacamatMarket sitemiz üzerinden, Saat:15:00’a kadar verilen siparişler aynı gün işleme alınır. Saat 15:00’dan sonra verilen siparişler bir sonraki iş gününde işleme alınarak kargolama aşamasına geçilir.

Stoğu tükenen, tedarik problemi yaşanan ürünler için, ilk aşama olarak müşteri bilgilendirilir. Müşteri talebi doğrultusunda iade sürecine geçilir ya da farklı bir ürün talep edilerek, talep ettiği ürün sepetine ilave edilerek müşteriye kargolanmak üzere hazırlanır.

İade veya Değişim Koşulları

HacamatMarket.Com.TR üzerinden İade Koşulları Aşağıdaki Şartlara Bağlı Olarak Yerine Getirilir.

Vazgeçme

Ürün iadesi işlemlerinde, 4822 Sayılı Kanun ile 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun şartları uygulanır. Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (15) gün içinde iade edebilirsiniz. Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren bir email ile info@hacamatmarket.com.tr adresine gönderiniz.

Şirketimiz gönderdiğiniz e-mail alır almaz sizinle temasa geçecek, ürünü nasıl iade edeceğiniz size bildirilecektir. Ürünle beraber adınıza kesilen faturada geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine bir başka ürün veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.

Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler

Kargo ya da Kurye Taşıma taşıma sürecinde zarar görmüş ürünler teslim alınmamalı ve taşıma şirketine hasar ile ilgili bir tutanak tutturulmalıdır. Ürüne zarar vermeyecek şekilde kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir. Fakat tarafınızdan teslim alındıktan sonra taşıma firması görevini yerine getirdiği kabul edilmiş sayılacaktır. Kabul edilmeyen ürünün hasar tutanağı tarafınızdan firmamıza ulaştırıldıktan sonra, firmamız en kısa süre içinde ürünün yenisini size en sağlıklı şekilde ulaştıracaktır.

Hatalı Ürünler Sebebi ile Değişim Yada İade Koşulları

Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri (Eksik ürün, yanlış ürün) hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren e-maili info@hacamatmarket.com.tr adresine gönderiniz. Süreci hızlı yürütme adına, diğer iletişim kanallarımız olan Whatsapp ya da iletişim numaramız üzerinden bize ulaşarak, gelen kargoya detaylı şekilde fotoğraflayıp video çekmenizi talep etme hakkımızı saklı tutmaktayız. Bu art niyetli durumların oluşmaması adına alınmış bir tedbirdir.

İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır. Yanlış gelen ürünlerde, değişim durumlarında kargo masrafları şirketimize aittir.

SÜLÜKTE İADE DEĞİSİM OLMAMAKTADIR…